söndag 2 mars 2014

Universitetet #4

Det är morgonen efter festen och en dag kvar på terminen.
Willow får se sitt betygskort....
..och hon har fått ett perfekt mellanbetyg! Grattis tjejen!
Willow bestämmer sig för att ordna en sista fest före alla åker hem över lovet.
Hon gör om vardagsrummet till en bar och hyr en bartender...
...och ordnar en stor brasa på gården. Folk börjar droppa in och...
...såklart dyker både Trevor och Jeffery upp!
Willow börjar prata med Jeffery (som plötsligt har långt hår!?)
...har kul med honom och glömmer heelt bort att Trevor är där.
Tills...
Trevor märker vad som händer och blir otroligt chockad och knäckt!
Willow försöker komma med bortförklaringar men Trevor tror inte henne.
Trevor: Jag borde ha lyssnat på min mamma. Vi har inget gemensamt. 
Du är en rebell, jag är en nörd. Du är chili och jag är vanilj. 
Master: ööööh.....vafan dillar han om? Konstig kille.
Willow: Jaha men jag gör slut med dig!
Trevor: Jag skulle just göra samma sak. Hasta la vista bitch. 
Willow: Hejdå loser! Ha så kul med dina nörd vänner!
Master: Moget Willow. Moget.
Som om ingenting har hänt fortsätter de två att festa.
Willow frågar chans på Jeffery och han svarar såklart ja!
Det som inte Willow vet är att han fortfarande är ihop med Deidre!
Medan de andra festar vidare är det dags att åka hem.
Vad väntar där hemma?



Det får du veta imorgon kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar