fredag 27 september 2013

Midnight Hollow

Hej på er!
I tisdags fyllde jag 23 år (hurra för mig!) och har funderat av och till om jag ska köpa Midnight Hollow eller inte som en present till mig själv. Jag har aldrig köpt en värld från The sims store för jag har inte tyckt att de verkat så intressanta. Dessutom kostar de ju en hel del och jag tycker inte om att slösa med pengar om jag inte riktigt gärna vill ha det.

Därför har jag också sparat mina 1000-simpoints som jag fick gratis när jag beställde Island Paradise från cdon. Igår kom Midninght Hollow ut och nu när min Legacy-familj är long gone (flyttningen funkade inte, har raderat familjen ;( ) är man ju lite ledsen. Så nu tänkte jag pigga upp mig själv med att köpa Midnight Hollow! Jag var först tvungen att köpa 2040 simpoints för 14€ (vilket inte är så dyrt) och nu laddar jag ner världen. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar