måndag 23 september 2013

The end of TVSL

Tyvärr verkar det som att detta är slutet för min första (och troligtvis sista) Legacy.
När jag försöker spela på familjen så "hackar" det hela tiden, det stannar var 3:e sekund och efter en stund kraschar spelet. Jag har försökt allt men har tappat tålamodet. (Jag ska ännu försöka flytta en del av familjen till en annan stad men isf är ju det fusk så jag publicerar detta ändå)
Synd för jag hann bara till 3:e generationen!
Ni kan läsa alla avsnitt under kategorierna längst till höger -----> under "The Von Silver Legacy"

Jag tog några sista bilder, familjen Von Silver ordnade ett poolparty för det var slappardagen.
Så här föreställer jag mig vad som hände familjen (eller så skulle jag ha spelat);
Pappa Liang har en ny flickvän som han gifte sig med och flyttade in hos. De fick en dotter, Lily. 
Liang fortsatte ha god kontakt med sin äldsta dotter Leila. Liang dog vid en ålder av 87.

Mamma Luna blev bitter efter skilsmässan med Liang och flängde runt en hel del och hade 
flera förhållanden (mest kvinnor) men tröttnade efter några år och pensionerade sig med hög pension.
Hon hade ett ganska bra förhållande med sin dotter Leila. Luna dog vid en ålder av 92.

Melissa, rebellen förlovade sig med sin pojkvän, jobbade med konst, var en aktiv feminist och startade sitt eget företag som målare och hade sitt eget galleri med dyra tavlor som blev väldigt kända. 
Hon fick tre döttrar och en son; Summer, Evelyn, Zoey & Nox. 

Arvingen Leila växte upp, fick goda betyg i skolan, gick läkarlinjen på Universitetet, träffade en söt kille som också gick samma linje, de förlovade sig, examinerades samtidigt, gifte sig, fick bra jobb och fick två barn,
Molly & Milo. 

...och så levde de lyckliga i alla sina dar, bla bla bla!


......förutom att Leilas man hade en affär med sin assistent och gjorde henne på smällen och lämnade sin familj.....JUST KIDDING! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar