onsdag 27 februari 2013

TVSL Avsnitt 18

Hösten har anlänt till Bridgeport!
Melissa fyller år och blir en ungdom! Baby girl grows up! Nu får hon alla för och nackdelar med att vara vampyr. Hon väljer att starta ett företag med detsamma, inom målning. 
Gjorde en makeover på Melissa. (Vad är grejen med att både Luna och Melissa har så stora bröst!? Det ser så overkligt ut! Spetsiga på något vis, haha! Kolla bilden nedan så förstår ni vad jag menar!)
Baksidan börjar bli lite mer intressant...byggde en uteplats, en utespis och en grill. Till våren hade jag tänkt skaffa ett stort utebord och stolar. I nåt skede har jag tänkt bygga ett poolhus. Poolen ser så ensam ut där den är. Större trädgård och allt möjligt funderar jag på! Men det får komma med tiden.
 Familjen ordnade en stor skördefest för sina vänner!
 Melissa skar pumpor...
U don´t like doing the laundry? Too bad little diva!
Så här ser första våningen ut! Garage, musikrum, trappa ner till källaren, badrum, Jessicas sovrum, kök, matsal och vardagsrum. Trappa upp, Melissas sovrum.
Ja just det....glömde jag berätta? Luna är GRAVID!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar